Opći uvjeti poslovanja
Ovi opći uvjeti poslovanja (dalje u tekstu: “Uvjeti”) određuju prava i obveze koje proizlaze iz ugovornog odnosa između tvrtke RENODRY j.d.o.o. (u daljnjem tekstu: “RENODRY”) i kupca (u daljnjem tekstu: “Klijent”). Korištenje usluga i kupnja proizvoda RENODRY-a podliježu uvjetima navedenima u ovom dokumentu, te svim važećim zakonima Republike Hrvatske i međunarodnim pravnim normama, uključujući, ali ne ograničavajući se na međunarodne propise o trgovini, intelektualnom vlasništvu i zaštiti potrošača. Svaka stranka potvrđuje prihvaćanje ovih uvjeta u trenutku naručivanja proizvoda ili usluga, neovisno o dodatnim dogovorima ili izjavama.
1. Narudžba i plaćanje
1.1. Svaka narudžba proizvoda ili usluga RENODRY-a smatra se pravno obvezujućom od trenutka kada je izvršena uplata, bilo u cijelosti ili djelomično, prema izdanoj ponudi, predračunu ili računu. Uplatom se Klijent neopozivo slaže s uvjetima poslovanja, a time se poništava svaka eventualna tvrdnja o nepoznavanju istih.
1.2. Plaćanja se mogu izvršiti isključivo putem bankovnog prijenosa na račune naznačene u ponudi ili predračunu, kao i gotovinom ili putem kartica, uz mogućnost obročnog plaćanja do 36 rata. Uvjete plaćanja putem kartica možete pogledati ovdje. Svaka druga metoda plaćanja zahtijeva prethodno pisano odobrenje RENODRY-a. Neispunjavanje ovog uvjeta smatrat će se povredom ugovorne obveze, te RENODRY zadržava pravo raskida ugovora bez daljnjih obavijesti.
1.3. Do trenutka potpune uplate ukupnog iznosa za naručene proizvode i/ili usluge, RENODRY zadržava vlasničko pravo nad robom, a Klijent prihvaća odgovornost za rizik od gubitka ili oštećenja robe od trenutka isporuke.
1.4. U slučaju kašnjenja u plaćanju, RENODRY zadržava pravo obračunavanja zakonske zatezne kamate i obustave daljnjih isporuka dok sva dugovanja ne budu podmirena.
2. Dostava i rizici
2.1. Isporuka robe izvršava se na dogovorenu adresu Klijenta u roku definiranim ponudom ili predračunom. RENODRY ne preuzima odgovornost za kašnjenja koja proizlaze iz okolnosti koje su izvan razumne kontrole, uključujući, ali ne ograničavajući se na djelovanja više sile, prometne blokade, carinske zastoje ili zastoje u isporuci dobavljača.
2.2. Rizik prelazi na Klijenta u trenutku kada je roba isporučena na dogovorenu adresu, neovisno o tome je li Klijent preuzeo robu ili ne. RENODRY ne odgovara za gubitke ili oštećenja robe nastala nakon što je isporučena, uključujući slučajeve kada Klijent nije fizički preuzeo robu u dogovorenom roku.
2.3. Ako Klijent ne preuzme robu u dogovorenom roku, RENODRY zadržava pravo naplate troškova skladištenja po stopi od 1% ukupne vrijednosti robe po danu kašnjenja, uz obavijest Klijentu.
3. Pregled robe i reklamacije
3.1. Klijent je obvezan pregledati robu odmah po dostavi. Svi nedostaci koji su vidljivi prilikom preuzimanja robe moraju biti prijavljeni u roku od 24 sata, u pisanom obliku. Nedostaci koji nisu prijavljeni unutar navedenog roka smatrat će se prihvaćenima od strane Klijenta i kasnije reklamacije neće biti uvažene.
3.2. Reklamacije koje se odnose na skrivene nedostatke moraju biti podnesene odmah po otkrivanju nedostataka, ali najkasnije u roku od 7 radnih dana od dana otkrivanja. RENODRY nije odgovoran za bilo kakve skrivene nedostatke koji se pojave nakon isteka zakonskog jamstvenog roka.
4. Jamstvo i ograničenje odgovornosti
4.1. RENODRY pruža garanciju na tehničku funkcionalnost isporučenih proizvoda u razdoblju od 30 godina, pod uvjetom da su proizvodi korišteni u skladu s tehničkim smjernicama i preporukama. Garancija se pruža isključivo u slučajevima kada su radovi izvedeni od strane ovlaštenih izvođača tvrtke RENODRY. Radovi koji su izvedeni od strane neovlaštenih izvođača ili trećih strana ne podliježu ovoj garanciji i RENODRY ne preuzima nikakvu odgovornost za eventualne funkcionalne nedostatke u tim slučajevima.
4.2. Ova garancija ne pokriva estetske nedostatke, poput promjene boje ili manjih pukotina, te ne pokriva štete uzrokovane nepravilnom instalacijom, rukovanjem ili skladištenjem od strane Klijenta ili trećih strana. Štete uzrokovane djelovanjem više sile također su isključene iz garancije.
4.3. RENODRY ne preuzima garanciju za radove izvedene korištenjem materijala koji su nekompatibilni sa serijom proizvoda koje nudi RENODRY, uključujući, ali ne ograničavajući se na slučajeve kada se koristi boja koja nije kompatibilna s korištenom žbukom za odvlaživanje, zbog čega žbuka za odvlaživanje gubi svoju funkcionalnost. Ova ograničenja se posebno odnose na naknadne radove koji su izvedeni na radovima koje je izvela tvrtka RENODRY.
4.4. Nadalje, RENODRY ne preuzima nikakvu odgovornost niti garanciju za radove ili usluge koje ne spadaju u portfelj usluga koje nudi RENODRY, neovisno o tome jesu li takvi radovi izvedeni u sklopu narudžbe i realizacije projekta koji je u cjelini naručio Klijent. RENODRY nije odgovoran za štete ili nefunkcionalnosti uzrokovane korištenjem ili primjenom takvih nekompatibilnih materijala ili proizvoda.
4.5. U slučaju da primijenjeni materijal više ne ispunjava svoju funkcionalnu svrhu ili počinje pokazivati funkcionalne nedostatke unutar jamstvenog roka, odgovornost RENODRY-a ograničena je isključivo na popravak, zamjenu ili povrat cijene plaćene za proizvod, prema isključivoj procjeni RENODRY-a.
5. Intelektualno vlasništvo
5.1. Svi materijali, uključujući, ali ne ograničavajući se na tehničke specifikacije, dokumentaciju, crteže i planove, vlasništvo su tvrtke RENODRY ili njenih kooperanata te su zaštićeni zakonima o intelektualnom vlasništvu.
5.2. Klijent nema pravo koristiti, kopirati, reproducirati ili distribuirati navedene materijale bez prethodne pisane suglasnosti tvrtke RENODRY. Svaka neovlaštena uporaba može rezultirati zakonskim sankcijama.
6. Primjena zakona i nadležnost
6.1. Ovi uvjeti poslovanja i svi sporovi koji proizlaze iz ili su u vezi s njima, uključujući sve narudžbe i transakcije, regulirani su zakonima Republike Hrvatske.
6.2. U slučaju bilo kakvih sporova vezanih za tumačenje, primjenu ili izvršenje ovih uvjeta poslovanja, stranke će nastojati postići dogovor mirnim putem. Ako to nije moguće, nadležan je Trgovački sud u Zagrebu.
7. Prava klijenta i otkazivanje narudžbe
7.1. Klijent ima pravo otkazati narudžbu robe koja se nalazi na skladištu u roku od 14 dana od datuma narudžbe, pod uvjetom da roba još nije otpremljena sa skladišta. Nakon otpreme robe, troškovi povratnog transporta i manipulacije bit će odbijeni od ukupnog povrata iznosa.
7.2. U slučaju narudžbe robe koja se izrađuje po narudžbi ili nije dostupna na skladištu i mora biti posebno proizvedena, otkazivanje nije moguće nakon što započne proces proizvodnje.
7.3. Nakon isteka roka od 14 dana, otkazivanje narudžbe više nije moguće bez izričitog dogovora s RENODRY-om. Odbijanje preuzimanja robe nakon što je ista već isporučena smatrat će se povredom ugovornih obveza, a Klijent će biti dužan podmiriti sve troškove skladištenja, transporta i manipulacije.
7.4. U slučaju otkazivanja narudžbe usluge ili radova tijekom započetih radova, Klijent je obvezan platiti cjelokupni iznos ugovorenih radova, budući da je vrijeme za izvođenje radova unaprijed rezervirano i usklađeno s dogovorenim terminom.
7.5. Klijent može izvršiti otkazivanje narudžbe isključivo popunjavanjem i potpisivanjem službenog formulara za otkazivanje narudžbe, te slanjem ispunjenog formulara preporučenom poštom na adresu sjedišta tvrtke RENODRY j.d.o.o. Tek nakon primitka pravilno popunjenog formulara, zahtjev za otkazivanje smatrat će se pravovaljanim.
8. Dodatne odredbe
8.1. RENODRY zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta u bilo kojem trenutku, a sve izmjene stupaju na snagu odmah nakon objave na web stranici tvrtke.
8.2. Nikakvi usmeni dogovori koji su u suprotnosti s ovim Uvjetima poslovanja neće se smatrati pravovaljanima. Pravovaljanima se smatraju isključivo pismeni dogovori, ovjereni od strane svih uključenih strana, čak i ako odstupaju od ovih Uvjeta poslovanja.
8.3. Ovi uvjeti poslovanja stupaju na snagu danom objave i primjenjuju se na sve narudžbe i transakcije nastale nakon 01. ožujka 2024. godine.