Opći uvjeti poslovanja
Ovi opći uvjeti poslovanja (dalje u tekstu: “Uvjeti”) određuju prava i obveze koje proizlaze iz ugovornog odnosa između tvrtke RENODRY j.d.o.o. (u daljnjem tekstu: “RENODRY”) i kupca (u daljnjem tekstu: “Klijent”). Korištenje usluga i kupnja proizvoda RENODRY-a podliježu uvjetima navedenima u ovom dokumentu, te svim važećim zakonima Republike Hrvatske i međunarodnim pravnim normama, uključujući, ali ne ograničavajući se na međunarodne propise o trgovini, intelektualnom vlasništvu i zaštiti potrošača. Svaka stranka potvrđuje prihvaćanje ovih uvjeta u trenutku naručivanja proizvoda ili usluga, neovisno o dodatnim dogovorima ili izjavama.
1. Narudžba i plaćanje
1.1. Svaka narudžba proizvoda ili usluga RENODRY-a smatra se pravno obvezujućom od trenutka kada je izvršena uplata, bilo u cijelosti ili djelomično, prema izdanoj ponudi, predračunu ili računu. Uplatom se Klijent neopozivo slaže s uvjetima poslovanja, a time se poništava svaka eventualna tvrdnja o nepoznavanju istih.
1.2. Plaćanja se mogu izvršiti isključivo putem bankovnog prijenosa na račune naznačene u ponudi ili predračunu, kao i gotovinom ili putem kartica, uz mogućnost obročnog plaćanja do 36 rata. Uvjete plaćanja putem kartica možete pogledati ovdje. Svaka druga metoda plaćanja zahtijeva prethodno pisano odobrenje RENODRY-a. Neispunjavanje ovog uvjeta smatrat će se povredom ugovorne obveze, te RENODRY zadržava pravo raskida ugovora bez daljnjih obavijesti.
1.3. Do trenutka potpune uplate ukupnog iznosa za naručene proizvode i/ili usluge, RENODRY zadržava vlasničko pravo nad robom, a Klijent prihvaća odgovornost za rizik od gubitka ili oštećenja robe od trenutka isporuke.
1.4. U slučaju kašnjenja u plaćanju, RENODRY zadržava pravo obračunavanja zakonske zatezne kamate i obustave daljnjih isporuka dok sva dugovanja ne budu podmirena.
2. Dostava i rizici
2.1. Isporuka robe izvršava se na dogovorenu adresu Klijenta u roku definiranim ponudom ili predračunom. RENODRY ne preuzima odgovornost za kašnjenja koja proizlaze iz okolnosti koje su izvan razumne kontrole, uključujući, ali ne ograničavajući se na djelovanja više sile, prometne blokade, carinske zastoje ili zastoje u isporuci dobavljača.
2.2. Rizik prelazi na Klijenta u trenutku kada je roba isporučena na dogovorenu adresu, neovisno o tome je li Klijent preuzeo robu ili ne. RENODRY ne odgovara za gubitke ili oštećenja robe nastala nakon što je isporučena, uključujući slučajeve kada Klijent nije fizički preuzeo robu u dogovorenom roku.
2.3. Ako Klijent ne preuzme robu u dogovorenom roku, RENODRY zadržava pravo naplate troškova skladištenja po stopi od 1% ukupne vrijednosti robe po danu kašnjenja, uz obavijest Klijentu.
3. Pregled robe i reklamacije
3.1. Klijent je obvezan pregledati robu odmah po dostavi. Svi nedostaci koji su vidljivi prilikom preuzimanja robe moraju biti prijavljeni u roku od 24 sata, u pisanom obliku. Nedostaci koji nisu prijavljeni unutar navedenog roka smatrat će se prihvaćenima od strane Klijenta i kasnije reklamacije neće biti uvažene.
3.2. Reklamacije koje se odnose na skrivene nedostatke moraju biti podnesene odmah po otkrivanju nedostataka, ali najkasnije u roku od 7 radnih dana od dana otkrivanja. RENODRY nije odgovoran za bilo kakve skrivene nedostatke koji se pojave nakon isteka zakonskog jamstvenog roka.
4. Jamstvo i ograničenje odgovornosti
4.1. U slučaju kada ponuda RENODRY-a uključuje i izvođenje radova, ti radovi se ne izvode izravno od strane tvrtke RENODRY, već ih izvršavaju ovlašteni i stručno osposobljeni kooperanti s iskustvom u sanaciji vlage i primjeni RENODRY sustava. RENODRY osigurava tehničku podršku, nadzor kvalitete te jamči da će se tijekom izvođenja koristiti isključivo originalni certificirani RENODRY materijali. Konačan odabir kooperanta ovisi o dogovorenom terminu i lokaciji izvođenja radova.
4.2. RENODRY pruža garanciju na tehničku funkcionalnost isporučenih proizvoda u razdoblju od 30 godina, pod uvjetom da su proizvodi korišteni u skladu s tehničkim smjernicama i preporukama proizvođača primjenjenih materijala. Garancija se pruža isključivo u slučajevima kada su radovi izvedeni od strane ovlaštenih kooperanata tvrtke RENODRY. Radovi koji su izvedeni od strane neovlaštenih izvođača ili trećih strana ne podliježu ovoj garanciji i RENODRY ne preuzima nikakvu odgovornost za eventualne funkcionalne nedostatke u tim slučajevima.
4.3. Ova garancija ne pokriva estetske nedostatke, poput promjene boje ili manjih pukotina, te ne pokriva štete uzrokovane nepravilnom instalacijom, rukovanjem ili skladištenjem od strane Klijenta ili trećih strana. Štete uzrokovane djelovanjem više sile također su isključene iz garancije.
4.4. RENODRY ne preuzima garanciju za radove izvedene korištenjem materijala koji nisu kompatibilni s RENODRY sustavom proizvoda, uključujući, ali ne ograničavajući se na slučajeve kada se, nakon završetka radova, na žbuku za odvlaživanje nanose premazi, boje ili drugi slojevi koji nisu tehnički usklađeni s deklariranim svojstvima korištenih RENODRY materijala. U takvim slučajevima može doći do gubitka funkcionalnosti sustava, za što RENODRY ne preuzima odgovornost. Ova ograničenja primjenjuju se osobito na naknadne radove koje nije izveo ovlašteni kooperant RENODRY-a, ili koji su izvedeni bez prethodnog savjetovanja s tehničkom službom RENODRY-a.
4.5. RENODRY ne preuzima odgovornost ni garanciju za radove ili usluge koje nisu dio portfelja usluga koje RENODRY organizira i koordinira putem svojih ovlaštenih kooperanata, neovisno o tome jesu li takvi radovi izvedeni u sklopu iste narudžbe ili projekta koji je Klijent ugovorio. Također, RENODRY ne odgovara za eventualne štete, funkcionalne nedostatke ili probleme u izvedbi koji proizlaze iz uporabe materijala, tehnika ili postupaka koji nisu usklađeni s tehničkim smjernicama RENODRY sustava ili koji nisu prethodno odobreni od strane tehničkog tima RENODRY-a.
4.6. U slučaju da primijenjeni materijal više ne ispunjava svoju funkcionalnu svrhu ili počinje pokazivati funkcionalne nedostatke unutar jamstvenog roka, odgovornost RENODRY-a ograničena je isključivo na popravak, zamjenu ili povrat cijene plaćene za proizvod, prema isključivoj procjeni RENODRY-a.
4.7. Prilikom kupnje individualno miješanih boja ili nijansi, Klijent je dužan navesti jednoznačan kod boje. Ako prilikom narudžbe nije naveden jednoznačan kod boje, Renodry ne preuzima odgovornost za reklamacije, povrate ili popravke. Izričito napominjemo da zbog prirode miješanja nijansi može doći do manjih odstupanja u tonu boje. Ta odstupanja ne predstavljaju nedostatak i ne daju pravo na reklamaciju.
4.8. Kada RENODRY u svojoj ponudi uključi usluge žbukanja koje će izvoditi njegovi ovlašteni i stručno osposobljeni kooperanti, ako drugačije nije izričito dogovoreno, takva ponuda uključuje i stavku uklanjanja postojeće žbuke. Nova žbuka mora se nanositi isključivo na očišćenu podlogu. Uklanjanje se odnosi na slojeve žbuke izrađene uobičajenom tehnologijom (klasične vapnene, cementne ili vapneno-cementne žbuke). Ako se tijekom izvođenja radova utvrdi postojanje dodatnih ili neuobičajenih slojeva (npr. bitumenskih premaza, impregnacijskih smola, teških sintetskih masa ili drugih neklasičnih materijala) koji nisu bili uočljivi ili poznati prilikom prethodnog izvida, a njihovo uklanjanje zahtijeva znatno veći trud, sredstva ili vrijeme, Klijent se obvezuje pokriti dodatne troškove prema naknadnom dogovoru, ili alternativno samostalno ukloniti takve slojeve. Radovi će se nastaviti tek nakon što zid bude u potpunosti pripremljen i očišćen.
4.9. U slučaju kada Klijent, u okviru ugovorenih radova koje izvode ovlašteni kooperanti tvrtke RENODRY, naruči i uslugu poliranja završnog sloja, smatra se da se time ugovara izvedba završne obrade površine u vidu izravnavanja, zaglađivanja i dovođenja do maksimalne moguće ujednačenosti i glatkoće koju omogućuju tehnička svojstva i granulacija odabranog materijala (primjerice žbuke, morta, močvarnog vapna ili drugog završnog sloja). Usluga poliranja ne uključuje niti podrazumijeva postizanje savršeno glatke površine poput stakla. Ovlašteni kooperanti obvezuju se izvesti završni sloj sukladno pravilima struke i svojstvima deklariranog materijala, a RENODRY osigurava tehničku podršku, savjetovanje i nadzor kvalitete. Eventualne nepravilnosti koje proizlaze iz strukture i prirodne granulacije materijala ne smatraju se nedostatkom niti manjkavosti izvedenih radova.
5. Intelektualno vlasništvo
5.1. Svi informacijski, grafički i medijski materijali (uključujući, ali ne ograničavajući se na tehničku dokumentaciju, priručnike, slike, nacrte, videozapise, animacije, ilustracije i tekstualne sadržaje) vlasništvo su tvrtke RENODRY ili njenih kooperanata i zaštićeni su zakonima o intelektualnom vlasništvu.
5.2. Niti jedna fizička ili pravna osoba, uključujući ali ne ograničavajući se na Klijenta, ne smije koristiti, kopirati, dijeliti, prilagođavati, objavljivati niti na bilo koji drugi način upotrebljavati materijale iz točke 5.1. bez prethodne izričite pisane suglasnosti tvrtke RENODRY. Svaka neovlaštena uporaba tih materijala predstavlja povredu autorskih i srodnih prava te može dovesti do građanskopravnih i/ili kaznenih posljedica sukladno važećim zakonima.
6. Primjena zakona i nadležnost
6.1. Ovi uvjeti poslovanja i svi sporovi koji proizlaze iz ili su u vezi s njima, uključujući sve narudžbe i transakcije, regulirani su zakonima Republike Hrvatske.
6.2. U slučaju bilo kakvih sporova vezanih za tumačenje, primjenu ili izvršenje ovih uvjeta poslovanja, stranke će nastojati postići dogovor mirnim putem. Ako to nije moguće, nadležan je Trgovački sud u Zagrebu.
7. Prava klijenta i otkazivanje narudžbe
7.1. Klijent ima pravo otkazati narudžbu robe koja se nalazi na skladištu u roku od 14 dana od datuma narudžbe, pod uvjetom da roba još nije otpremljena sa skladišta. Nakon otpreme robe, troškovi povratnog transporta i manipulacije bit će odbijeni od ukupnog povrata iznosa.
7.2. U slučaju narudžbe robe koja se izrađuje po narudžbi ili nije dostupna na skladištu i mora biti posebno proizvedena, otkazivanje nije moguće nakon što započne proces proizvodnje.
7.3. Nakon isteka roka od 14 dana, otkazivanje narudžbe više nije moguće bez izričitog dogovora s RENODRY-om. Odbijanje preuzimanja robe nakon što je ista već isporučena smatrat će se povredom ugovornih obveza, a Klijent će biti dužan podmiriti sve troškove skladištenja, transporta i manipulacije.
7.4. U slučaju otkazivanja narudžbe usluge ili radova nakon što je izvođenje već započelo, Klijent ostaje obvezan podmiriti puni iznos ugovorenih radova. Razlog tome je što su termini izvođenja prethodno rezervirani i usklađeni s dogovorenim rasporedom te su angažirani vanjski izvođači s pripadajućim obvezama.
7.5. Klijent može izvršiti otkazivanje narudžbe isključivo popunjavanjem i potpisivanjem službenog formulara za otkazivanje narudžbe, te slanjem ispunjenog formulara preporučenom poštom na adresu sjedišta tvrtke RENODRY. Tek nakon primitka pravilno popunjenog formulara, zahtjev za otkazivanje smatrat će se pravovaljanim.
8. Dodatne odredbe
8.1. RENODRY zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta u bilo kojem trenutku, a sve izmjene stupaju na snagu odmah nakon objave na web stranici tvrtke.
8.2. Nikakvi usmeni dogovori koji su u suprotnosti s ovim Uvjetima poslovanja neće se smatrati pravovaljanima. Pravovaljanima se smatraju isključivo pismeni dogovori, ovjereni od strane svih uključenih strana, čak i ako odstupaju od ovih Uvjeta poslovanja.
8.3. Ovi uvjeti poslovanja stupaju na snagu danom objave i primjenjuju se na sve narudžbe i transakcije nastale nakon 01. ožujka 2024. godine.